1 Şubat 2017 Çarşamba

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Yıkama Jeli


Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Yıkama Jeli


Hep bahsettiğim gibi  Yves Rocher ürünlerini sıklıkla kullanıyorum. Yaklaşık 3 aydır kullandığım ürün hakkındaki yorumları artık yazma vakti geldi diye düşünüyorum.

Ürün Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Yıkama Jeli olarak geçiyor. Adı üstünde zaten demi :)


Yapısıyla başlayalım. Jel kıvamında ve kolay dağılan özellikte. Nemli, hafif ıslak cilde uygulandığında hemen dağılıyor. bir kaç dakika ovalatıktan sonra biraz köpürüyor. Ancak yüz yıkama fırçasıyla daha kısa zamanda, eşit oranda ve güzel dağılıyor :). Durulaması kolay ancak her yüz yıkama jeli gibi çabuk arınmıyor.

Durulamanın ardından kuruluyoruz. Cildimizde bir yumuşaklık ve ferahlık hissediyorsunuz sanki tüm gözenekler açılmışçasına :).

Benim cildim oldukça kuru ve bu ürün de normal/kuru ciltler için ama nemlendirme oranı benim cildim için çok yeterli olmadı. Bunun dışında temizlemesi ve ferahlığı oldukça hoş. Fresh bi kokusu var tazeliği anımsatan ve temiz hissettiren.

Normal cilt tipine sahip kişilere özellikle öneririm :).

İçeriğinde bulunan Akçaağaç Özsuyu ile nemi ve Hamamelis suyu ile de yumuşacık bir cilde sahip oluyorsunuz.

Fiyatına gelince liste fiyatı:33 lira.

Sevgiler,
Haticesenstyle

Dilerseniz Paylaşabilirsiniz