28 Temmuz 2016 Perşembe

Haticesenstyle Blog Keşif Etkinliğine Buyurmaz Mısınız ?




Merhabalar öncelikle kendimi tanıtayım, ben Hatice Şen Doğan. 2013 yılından beri blog yazıyorum. Zaman zaman hayatın akışına kapılıp ara veriyorum ama kendisini hiç bırakmıyorum. Yazmaktan, paylaşmaktan, bilmediklerimi öğrenmekten ve güncel ürünleri, haberleri takip etmekten keyif alıyorum. Müptelası olduğum bloglar olduğu doğrudur. Bloglar arası arkadaşlığı, kardeşliği, dayanışmayı artık siz her ne derseniz sonuna kadar destekliyorum. Bu hem yeni arkadaşlara yol gösteriyor, hem de bunca zaman bi vesile ile tanışamamış blogların tanışmasına yardımcı oluyor.

Peki nedir benim etkinliğimin şartları:
1) Çok basit sayfa sonunda bulunan GFC (Google Friend Connect)(izleyiciler) kısmından beni takip etmeniz,
2) BURADAN Instagram hesabımı takibe almanız,
3) Etkinliği Google+ aracılığıyla ve ya blog postu olarak paylaşmanız,
4) Yorum bölümüne Blog Adı, Blog Linki ve varsa Instagram hesabınızın linkini bırakmanız yeterli olacak.

Ben ise inşallah her ayın 1 inde takip listemizi oluşturup paylaşacağım. Böylece hem tanımadığımız blogcanlarla tanışacağız, hem de birbirimize blog ve instagram üzerinden destek olacağız.

Hadi hayırlı olsun, herkesi bekliyorum.

Sevgiler,
Hatice

Dilerseniz Paylaşabilirsiniz