31 Mayıs 2016 Salı

Bebeklere Şehriye Çorbası Tarifi




Daha besleyici bebek çorbalarından daha önceki yazımda bahsetmiştim. Şimdi tariflerle devam edelim. Gelişimlerini en iyi şekilde devam ettirebilmeleri için ufaklıklara biraz yardım etmemiz gerekiyor. Beslenmelerine ve büyümelerini yardımcı öğünler için işe koyulmanın zamanı :).



Malzemeler:

1 su bardağı süt
1 su bardağı kemik suyu
2 su bardağı su
1 çorba kaşığı tam buğday unu
1corba kaşığı tereyağ
1 büyük domates rendesi
1 su bardağı sehriye
Bir kaç tel maydanoz

Tereyağ, süt ve unu krema haline getiriyoruz. Yani önce tereyağı ile unu kavuruyoruz ve sütü ekliyoruz, kıvam alıncaya kadar karıştırıyoruz. Sonra süt, su, domates, sehriye ekleyip kaynatiyoruz. Ben çok çok az kaya tuzu koyuyorum. Sehriyeler pisince maydanoz ilave edip ocağı kapatıyorum. Mis gibi çorbamız hazır.

12 ay ve sonrası için uygun :).

Sevgiler,
Hatice
Yağız Mirza'nın Annesi

Dilerseniz Paylaşabilirsiniz