20 Şubat 2016 Cumartesi

Koton 4'lü Far





Koton marka ve ürün olarak bana oldukça hitap ediyor. Her girdiğimde mutlaka sevdiğim, beğendiğim bir şey bulurum. Özellikle pantolon ve şifon gömlekler beni cezbediyor (aldığım jean in dikişinin çapraz gelmesini saymıyorum), bir de elbiseler tabi ki. Bu kış da bir kaç parça almadan geçemedim. Bunları başka bir yayınla paylaşacağım. Şal ve takılar da oldukça güzel ve modaya uygun oluyor. Fiyatları da oldukça makul.


Gel gelelim makyaj standına... Ben tekstil satan yerlerden makyaj malzemesi alırken hep tereddüt ediyorum. Aslında sadece tekstil diye kısıtlama yapmam çok doğru olmaz. Bilmediğim ürünleri kullanırken de hep tereddüt yaşıyorum. O yüzden de ürün yorumları benim için çok önemli ve işte tam da bu yüzden aldığım ürünlerle ilgili fikrimi mutlaka paylaşmak isterim. 

Yine bir gün Koton'dayım :) Taurus'ta Ankara'da yaşayanlar bilirler. Baktım far 14.90 TL. Benim gözlerde yıldızlar :). Fırsat bu fırsat sevdiğim toprak tonlarda bir palet tercih ettim. Tester yumuşak ve güzel sürülüyordu. 



Sürümü çok güzel, dağılmıyor ve renkleri paletteki gibi duruyor. Ben çok beğendim. Bu tonlar her kombine uyum sağladığından bu günlerde vazgeçilmezim. Sanki başka hiç farım yok :).
Gayet kullanışlı.

Benden bu kadar,
Sevgiler,
Hatice

Dilerseniz Paylaşabilirsiniz