3 Temmuz 2015 Cuma

Ezber Bozduruyor Bu Ayakkabılar



Şüphesiz bu yıl herkes gibi benim de en çok dikkatimi çekmeyi başaran trend rengarenk spor ayakkabılar... Parlak canlı renkte spor ayakkabılar her yerdeler. Kadın erkek ayırmadan renklendiriyorlar gri kaldırım taşlarını ve daha bir çok mekanı.


Aklımızda hep belirli yerleri ve kombinleri vardır spor ayakkabıların. Mesela spora ya da yürüyüşe giderken giyilir ya da piknikte rahat edebilmek için ve asla giyilmez kumaş bir pantolonla ya da gömlekle. Ancak bu sezon unutturuyor bize bildiklerimizi. Sokakta ve ya herhangi bir yerde düşünmediğimiz bir tarzda karşımızda olabilir yani :)




Bu ayakkabılar biraz daha kibar bulduklarımızdan da değil üstelik. Eskiden basketçi ayakkabısı dediğimiz o biraz daha iri olanklardan. İlk zamanlarda çok yadırgamama rağmen ben bile alıştım. Ama hala direniyorum.


Tabi modaya uyan arkadaşlarım da zevkli seçimler yapmışlar.




İşte bu güzel pembe Eda'nin seçimi :)


Bu hoş gri ve pembe kombinasyonu Gamze'nin seçimi :)


Bu beyaz ve turkuaz detaylı ise Ceren'in seçimi :)


Bu da Çağla Şikel'in seçimi


İtiraf ediyorum buna bayıldım !




Pembeyi ve su yeşilini sevdiğim doğrudur !




Hemen hemen her markada bu modaya uygun zengin renk ve tarzlarda ayakkabı bulmak mümkün fiyatlar ise makul.



Sevgiler,
Hatice




Dilerseniz Paylaşabilirsiniz