28 Mayıs 2015 Perşembe

Kırmızı Papyonlu Zıbın :)


4. aydı ve biz cinsiyetini öğrenmiştik miniğimizin...

Aslında 11. ayda açısına göre değerlendirip erkek demişti doktorumuz ama çevreden sürekli sizinki kız diyorlardı yani komşugiller, akrabalar falan. Eee biz de doktora, bilime inanmak yerine dedik göremedi herhalde :) çevreden de saklıyodur vb yorumlar devam ediyordu ki 4. aya merhaba dedik. Tüm bu olanlara, dedikodulara kızan oğlum Yağız Mirza'm kontrolde açık etti ve hiç saklamadı kendisini 'ben erkeğim anne artık doktorumuza
inansan diyorum' dedi.

Ben artık karnımı bebeğim, yavrum, canım, kuzum dışında bir başka sözcükle sevecektim, oğlum diyecektim. Bunu her kelimenin ardına ekleyecektim canım oğlum...

Çok güzeldi onu biraz daha tanımak, yeni bir şey daha öğrenmek, bir anlam daha yüklemek :).

Tabi bu sürede de komşugiller yine tavsiyelerdeydi ve tabiki de can kulağıyla dinliyordum. 'Alma çocuğa bir şey erken' diyorlardı ve henüz hiç bir şey almamıştım. Evet haklılardı daha zaman vardı. ama o gün dayanamadık ve oğluşa bir zıbın aldık. Kırmızı papyonlu...

İşte 4. aydan fotoğraflar...


4. ayda 'BİZ' :)




4. ayda ben :)


:)


Oğlum :)



Ve o kırmızı papyonlu zıbın :)

Dilerseniz Paylaşabilirsiniz