2 May─▒s 2014 Cuma

Yeni G├Âzalti Kremim ­čśâ

Herkese merhaba,
Ben g├Âzalt─▒ morluk ve torbalarindan s├╝rekli ┼čikayet eden hemen her yolu deneyen birisi olarak sizinle de bu bilgileri payla┼čmak istedim.
├ľncelikle herkes san─▒r─▒m patates kabu─čunu, badem ya─č─▒n─▒, avakado ya─č─▒n─▒, kivi kabu─čunu, pirin├ž suyunu, buzlu s├╝tl├╝ bal kompresini ... biliyor. ­čśť epeyce de biliyoruz ama nafile. ├ľzellikle bilgisayar ba┼č─▒nda vakit ge├žiren, ├žok kitap okuyan, ge├ž yatan az su i├žen kimseler bu dertle daha ├žok kar┼č─▒ kar┼č─▒ya kal─▒yor.
D├╝zenli bi hayat ve sa─čl─▒kl─▒ bir beslenme ┼čart i┼čin ba┼č─▒nda
*Yeterli uyku
*Bol su i├žmek
*Sa─čl─▒kl─▒ beslenmek
*Mutlaka makyaj─▒ temizlemek uyumadan
*Bir g├Âzalt─▒ bak─▒m kremi kullanmak.

Ben bir arkada┼č ├Ânerisi ├╝zerine oriflame marka g├Âzalt─▒ kremi ald─▒m ve 2haftadir kullan─▒yorum denemeden yanl─▒┼č bilgiler vermek istemedim.

S├╝rd├╝─č├╝n├╝z andan itibaren gerginli─či hissetmeye ba┼čl─▒yorsunuz, bir rahatlama oluyor. Sabah uyandiginizda dokundugunuzda fark─▒ daha iyi anl─▒yorsunuz. Benim morluklarimda azalma oldu ancak burun kenarlar─▒nda olu┼čan ├žok koyu k─▒s─▒mlarda fazla a├ž─▒lma olmad─▒ renk olarak. 40 g├╝n kullan─▒n diyor daha iyi sonu├žlar i├žin bakal─▒m nas─▒l olacak. Benim sorunum biraz da genetik fakt├Âr ile alakal─▒ yorgunlu─ča ba─čl─▒ olanlarda daha etkili olaca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.

Bu konuyla alakali daha iyi bir ├ž├Âz├╝m buldu─čumda paylasacagim.

Sizlerin bildi─či daha iyi bir y├Ântem var ise beni de haberdar ediniz ­čśŐ.



Sevgiler...

Dilerseniz Payla┼čabilirsiniz