25 Nisan 2014 Cuma

Sa├ž Bakim Maskesi Tavsiye Ediyorum ­čśŐ

Herkese selamlar ­čśâ

Uzun zamand─▒r ihmal etti─čim blogumda yeni bir yaz─▒ ile karsinizdayim. Bug├╝n konum sa├ž bak─▒m maskesi...
Size kulland─▒─č─▒m sa├ž bak─▒m maskesini ┼čiddetle tavsiye ediyorum. Selective Ammino Keratin. Oncesinde arkadaslarimdan duydum ve onlarda de─či┼čikli─či g├Âr├╝nce ben de ald─▒m. Haftada iki kez temiz ve nemli sa├ža uygulayip 20 dakika bazen 1 saat bile bekledi─či oluyor. Sonra duruluyorum. Yakla┼č─▒k bir ayd─▒r kullan─▒yorum. Sa├ž─▒m ├žok g├╝zel kokuyor, g├Âzle g├Âr├╝n├╝r ┼čekilde parlak ve en ├Ânemlisi sa├ž ucu kiriklarini onariyor. Mutlaka deneyin derim ben. Ayr─▒ca d├Âk├╝lme de azald─▒. Kullanmaya devam ediyorum.








►  ├çok zarar g├Ârm├╝┼č sa├žlarda canland─▒r─▒c─▒ hiperproteinli  maske
►  Sa├ž─▒n ihtiyac─▒ olan t├╝m   protein ve nem y├╝klemesini maksimum d├╝zeyde sa─člamaya yard─▒mc─▒ olur.
►   Keratin aminoasitleri ve provitamin B5   i├žerir.
►  K─▒lcal yap─▒lar─▒n canl─▒l─▒k kazanmas─▒ na ve korunmas─▒na yard─▒mc─▒ bile┼čenler i├žerir.
►   Sa├ž─▒n i├ž maddesinin yenilenmesi ne yard─▒mc─▒ olur.
►  D├╝┼č├╝k molek├╝l a─č─▒rl─▒─č─▒ sayesinde sa├ža s─▒zarak   nemlendirir.

Yaz─▒lar birikti ve ben de ├Âzledim blo─ču her g├╝n yeni bir yaz─▒yla haticesenstyle.blogspot.com.tr de sizlerleyim. Kendimi pek meshur hissettim. ­čśÄ
Sevgiler,
Hatice


Dilerseniz Payla┼čabilirsiniz