22 Ağustos 2013 Perşembe

Bez Ayakkabılar

Uzun süredir yazmıyorum aslında yazamıyorum :) Çok yoğunum ... Kısa süre sonra bu yoğunluğun ürünlerini de sizlerle paylaşacağımı bildirir ve bugünün yazısına başlarım :)

Bez ayakkabıların ve espadrillerin moda olmasıyla beraber bir çok seçenek de bu akımı izledi. Rahatlığı kullanışlılığı bir yana farklı renk seçenekleri ve desenleriyle de göz dolduruyor ve pek çok kombine uyum sağlıyor. Üstelik makinada da yıkanıyor :) Daha ne olsun. Hepimiz bir kaç tane edinmişken biraz da sıkılmadık değil hani :) peki ne yapacağız bir de yaz sıcağında renkleri solmuşken :(


Uygun renklerdeki kumaş boyaları işimize yarayacak bu konuda... Böylece kendi ayakkabılarımızı hem kendimiz tasarlayacak, hem de kimse de olmayan desenlere kavuşacağız. Geometrik, çiçek, yazılı, çizgili, zigzag, puantiye deneyebilirsiniz. Neon, pastel, açık ya da koyu tonlar kullanabilirsiniz. Dilerseniz üstüne bi de sim dökersiniz :). İster bir kalıp çıkarıp kartona onu keserek oluşturun, isterseniz ben yeteneğime güveniyorum deyip hemen alıp boyanızı fırçanızı aşağıdaki resimleri örnek teşkil etmesi için derledim. Renkli günler...

Sevgiler...
Hatice












http://www.usefuldiy.com/diy-fashion-sneakers/


Dilerseniz Paylaşabilirsiniz